Op zoek naar een passende baan?

Officemanager

Wij zijn op zoek naar een organisatietalent en een kei in Excel, die ons team komt versterken.

Ter versterking van onze interne organisatie zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot. Jij bent degene die het eerste contact heeft met de werkzoekenden die bij ons binnenlopen. Daarnaast win je telefonisch referenties in, je notuleert bij vergaderingen en onderhoudt contact met onze opdrachtgevers. Je zult eindverantwoordelijk zijn voor de verloning van onze uitzendkrachten (i.s.m. payroll bedrijven). Daarnaast stel je de arbeidsovereenkomsten op, en neem je deze door met onze ‘Hanzewerkers’.

Ook onderhoud je contact met de zieke/afwezige Hanzewerkers (uitzendkrachten) en motiveer je deze om weer snel aan het werk te gaan. Tevens zorg je ervoor dat de juiste boekstukken altijd tijdig bij de boekhouder zijn. Natuurlijk stuur je opdrachtbevestigingen naar onze klanten en zorg je dat deze retour komen. Voor veel van onze werkzaamheden maken gebruik van programma’s zoals Otys Recruitment Technology en Microsoft Excel.

Kortom, alle administratieve en secretariële taken van telefoon beantwoorden, terugbelverzoeken noteren, agenda beheer, afspraken inplannen, bedrijfsadministratie en deels financiële administratie.
Als laatste zorg je dat het kantoor altijd representatief is, en zorg je voor voldoende voorraden van kantoorartikelen en persoonlijke beschermingsmiddelen voor onze Hanzewerkers.

Een veelzijdige functie die veel van je vraagt en waarbij je zelf het overzicht bewaakt.

Wie ben jij?

Kun je in een klein, altijd druk bedrijf structuur brengen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je hebt affiniteit met de uitzendbranche en ervaring met het verlonen van medewerkers. Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau. Je bent tussen de 20 en 30 uur beschikbaar (aantal uren is in overleg) in ieder geval woensdag en vrijdag de hele dag.

Comptenties

  • Je beschikt over analytisch inzicht
  • Ervaring in het verlonen van medewerkers via (verschillende) payroll organisaties is een pré.
  • Kennis van Excel
  • Uitstekende Nederlandse schriftelijke en mondelinge vaardigheden.

Je bent een stevige persoonlijkheid, je durft initiatief te nemen en bent niet bang om fouten te maken. Je bent klantgericht, werkt secuur en je bent een echte teamspeler. Je vindt het niet erg bij te springen met andere taken (en dagen) op het moment dat dit nodig is.

Wat bieden wij

Wij bieden je een marktconform salaris en je profiteert van de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Mobiele telefoon
  • Laptop
  • Gebruik maken van auto van de zaak

Als aanvulling op de goede arbeidsvoorwaarden heb je recht op extra verlofdagen. Dit is een dag per kwartaal dat je niet ziek bent geweest.

Hoe kom ik in contact met Hanzewerk?

Als je bij Hanzewerk solliciteert, ontvangen wij graag je CV en stellen wij je alvast een paar vragen via het (online) sollicitatieformulier.

Bij gebleken geschiktheid plannen we een telefonisch interview met jouw in. Als vervolg daarop volgt een gesprek op de vestiging met Yorick Lindeman, de eigenaar van Hanzewerk en een collega van het team. (Eventueel kan een persoonlijkheidstest (bijvoorbeeld Insights) een onderdeel zijn van de selectieprocedure).

Jouw sollicitatie kun je direct mailen naar Yorick Lindeman; yorick@hanzewerk.nl. Belangrijk dat je hierbij aangeeft welke vacature je in aanmerking wilt komen, wat jouw beschikbaarheid is, en vooral jouw drive waarom bij Hanzewerk te komen werken.

We zijn erg benieuwd naar jouw reactie!